سوسن خانم

خوشگل خانم

ابرو کمون

چشم عسلی

سوسن خانم

خوشگل خانم

ابرو کمون

چشم عسلی

سوسن خانم

می خوام بیام در خونتون

نمیخوام بیای (مثلا سوسن خانم گفت)

حرف بزنم با باباتون

وا نمی خوام آقااااااااااااااااااا

می خوام بیام در خونتون

حرف بزنم با باباتون

بگم شدم عاشق دخترتون

می خوام بشم من دومادتون

بابا می خوام بیام خواستگاریت نگو نه نگو نمیشه

این قلب من عاشق تازه عاشق ترم میشه

خوشگل خانم

ابرو کمون

چشم عسلی

سوسن خانم

می خوام بیام در خونتون

حرف بزنم با باباتون

بگم شدم عاشق دخترتون

می خوام بشم من دومادتون

بابا می خوام بیام خواستگاریت نگو نه نگو نمیشه

این قلب من عاشق تازه عاشق ترم میشه

می شم فدااااات

عاشق چشاااات

می ریزم به پات

تو هر چی بخواییییی

حالا نم نم بیا تو بغلم

سوسن خانم آره تویی تاج سرم

ها نم نم بیا تو بغلم  

سوسن خانم آره تویی تاج سرم

(حالت رپ)

میگم بوسم بکنِ اعظم

می گی اسمم سوسن نه اعظم

حالا سوسن سوسن سوزن نمیزنه

هر چی باشه این سوسنه باشه

سوسن خانم یدونه باشه

کفشایه سفید پاشه

به چی مینازی بیا پیش مااا

حیکل تو نازه ردیشی مااا

این همه و یکیش مااا

بیایین بشیم سیریش مااا

شبونه میاییم در خونه

میدزدمتو می برمت زن خونه بشی

سر دو سال راه میندازیم

یه مخزن گنده ی جوجه کشی

دامن کوتا برام بپوشی

منم شلوار گلگلی یا کشی

نگو نمیشه

نه نمیشه

نگو نمی خوایی

نه نمی خوام

نگو نمیشه

نه نمیشه

نگو نمی خوایی

نه نمی خوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممممممممم (حالت جیغ)

خوشگل خانوم

ابرو کمون

چشم عسلی

سوسن خانوم

خوشگل خانوم

ابرو کمون

چشم عسلی

سوسن خانوم

می خوام بیام در خونتون

نمیخوام بیای (مثلا سوسن خانم گفت)

حرف بزنم با باباتون

وا نمی خوام آقاااااااااااااااااااااااااااااااا

می خوام بیام در خونتون

حرف بزنم با باباتون

بگم شدم عاشق دخترتون

می خوام بشم من دومادتون

بابا می خوام بیام خواستگاریییییت نگو نه نگو نمیشه

این قلب من عاشق تازه عاشق ترم میــــــــــشه.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد